Bloggdesign - katching!

Det är ingen idé att jag ens nämner det där med "jag ska färdigställa designen snart"
Alla som känner mig vet att det finns två lögner med det. Ett är att jag aldrig kommer färdigställa en design. Aldrig, det finns ingen design som jag gjort klart från början till slut, sorry. Men så är det med allt, vad jag än har för projekt så slutar jag, medvetet eller omedvetet innan det är klart. Och två, jag kommer göra en helt ny design innan denna är helt klar ändå, hur allt än går. Denna kommer aldrig någonsin att bli klar, men en natts alldeles för långa samtal med en vän som resulterade i "jag hinner ändå inte sova något"-tankar blev en halvklar design. Det tackar vi för!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0